Anathema - One Last Goodbye


One Last Goodbye
وداع واپسین


How I needed you
How I grieve now you're gone
In my dreams I see you
I awake so alone

چقدر به تو نیازمندم
چه اندازه از رفتن تو غمگینم
در رویاهایم می‌بینمت
چه تنها برمی‌‌خیزم

I know you didn't want to leave
Your heart yearned to stay
But the strength I always loved in you
Finally gave way

می‌دانم که نمی‌خواستی بروی
قلبت مشتاق ماندن بود
اما آن قدرتی که همیشه در تو دوست می‌داشتم
بالاخره راه را برگزید

Somehow I knew you would leave me this way
Somehow I knew you could never stay
And in the early morning light
After a silent peaceful night
You took my heart away
And I grieve

انگار می‌دانستم مرا اینگونه ترک می‌کنی
انگار می‌دانستم که هرگز نمی‌توانی بمانی
و در نور آغازین صبح
پس از شبی آرام و ساکت
قلبم را خواهی برد
و من اندوهگین می‌شوم

In my dreams I can see you
I can tell you how I feel
In my dreams I can hold you
And it feels so real

در رویاهایم تو را می‌توانم ببینم
می‌توانم احساسم را به تو بگویم
در رویاهایم می‌توانم نگاهت دارم
و این احساس چه اندازه واقعی می‌نماید

I still feel the pain
I still feel your love
I still feel the pain
I still feel your love

من هنوز درد را حس می‌کنم
هنوز عشق تو را احساس می‌کنم
من هنوز درد را حس می‌کنم
هنوز عشق تو را احساس می‌کنم

Somehow I knew you could never, never stay
And somehow I knew you would leave me
And in the early morning light
After a silent peaceful night
You took my heart away
I wished, I wished you could have stayed

انگار می‌دانستم تو هرگز ، هرگز نمی‌توانستی بمانی
و انگار می‌دانستم که ترکم خواهی کرد
و در نور آغازین صبحگاه
پس از شبی ساکت و آرام
تو قلبم را بردی
آرزو می‌کنم (ای کاش) ، ای کاش تو می‌توانستی بمانی



...اشانتیون !


نظرات 2 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com

هانی عزیزم،
هزار بار ممنونم از آهنگ خوشگلت، امروز دنیا با ما رفاقت کرد و ما آّهنگاتو گرفتیم.. (الهی شکر!!!!) چقدر این خانومه خوشگله!!!!! خوشم اومد از قیافه ش!!! معرکه ست.. کاشکی منم این شکلی بودم!
من اون خانومه رو هم که خواننده Evanesence (درست نوشتم؟؟؟؟) هست خیلی دوست دارم. قیافه جذابی داره!

واقعآ زیباست. هرکسی یکجور زیباست. مهم اینه که اون یکنفری که تو دوسش داری ازت خوشش بیاد و دوست داشته باشه...درست نوشتین ... اونم زیباست اما وقتی خشن میشه یکم ترسناک میشه ! (گل)

محمد سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com

سلام هانی
باید ببخشید که این مدت نتونستم سر بزنم.
من یه مدتی نیستم و دلم برات تنگ میشه!))
تا برگردم میام اینجا. در ضمن اسم اینجا رو هم خیلی قشنگ انتخاب کردی.))
مواظب خودت باش! خداحافظ...

فدات محمد عزیزم.من رو هم ببخش که یکم دیر به دیر سر میزنم.جبران می کنم.(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد