David Hasselhoff - First Transformation



JEKYLL:
I must be wise
من باید عاقل باشم
I must try to analyze
من باید سعی کنم تحلیل کنم
Each change in me
هر تغییری که در من بیفته
Everything I see
هر چیزی که ببینم
How will it be
?
چطور می توانم باشم ؟
Will I see the world
Through different eyes?
میتوانم جهان رو از عمق چشمان دیگر ببینم ؟
Like a warning light
مانند چراغ خطر
Glimmering in red
نور ضعیف قرمز رنگ
Like crimson bloodshed
مانند حونریزی قرمز رنگ
Shimmering in red
لرزشی در قرمزی
Beautiful and strange,
زیبا و عجیب
See the colors change
دیدن رنگ هایی که تغییر می کنند
Before my eyes!
جلوی چشمان من !
See how they dance
میبینم  چطور میرقصند
And they sparkle
و چشمک میزنند
Like diamonds at night
مانند الماسی در تاریکی
Leading out of the darkness
مسیرهایی خارج از تاریکی
And into the light!
و در داخل روشنایی !
Three fifty-eight a.m. It is done. I have injected 5 centiliters of the newly fused formula.
A slight feeling of euphoria. Light-headedness. No noticeable behavioral differences.
...
Now the die is cast
حالا مرگ در راه است
Nothing left to do
هیچ کاری نمی توانم انجام بدم
Time along can prove
زمان میتونه همه چیز رو مشخص کنه
My theories true
نظر من درست بود
Show the world...
جهان را نشان بده
Dear God! What is this?
خدای عزیز ! این چی هست ؟
Something is happening
یک اتفاقی داره میفته !
I can't explain
نمیتونم توضیح بدم
Something inside me
یک اتفاقی از درون من
A breathtaking pain
Devours and consumes me -
And drives me insane!
درد داره من رو در خود فرو میبره و نابودم میکنه...
Suddenly
Uncontrolled -
Something is
Taking hold!
ناگهان کنترلم از دستم رفت یک چیزی جلوی صحبتم رو میگیره !
Suddenly -
Agony -
Filling me!
Killing me
ناگهان جان کندن تمام وجودم رو میگیره،میکشه منو
Suddenly -
Out of breath!
What is this?
Is this death?
ناگهان نفسم بند آمد ! این چی هست ؟ آیا این مرگ هست ؟
Suddenly -
Look at me
ناگهان رو به من کرد ؟!
Can it be?
Who is this
Creature
That I see?
چی میتونه باشه ؟ این مخلوقی که من میبینم چی هست ؟!
Free!
آزادی

Download

یکی از موزیک های فیلم Death Sentence

نظرات 6 + ارسال نظر
علی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.matroke.blogfa.com

سلام

وبت خیلی جالب بود . عکسها هم واقعا قشنگ بودن .

مرسی دوست من.ممنون که اومدین.:)

شیرین شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ http://tanhaeehayam.blogsky.com

شعر زیبایی بود ممنونم که به من سرزدید

ممنونم از شما.

مسافر برفی یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ http://mosaferbarfy.blogsky.com/

سلام
قشنگه اما یه سؤال :دی
متن آهنگا رو از جایی می بینی یا خودت می نویسی؟
ممنون که میای پیش ما ( چشمک)

مرسی که همیشه هستین.با اجازه خودم مینویسم برای همین هست که انقدر ناجور هست معنی ها !! (دندون)
(گل)

خزان نوشت دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ

(گل) و تشکر

مرسی.ممنونم ازشما.(گل)

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com

سلام عزیزم،
خوبی؟؟؟ مرسی که اومدی،‌خوندی و نظر دادی.. کاملا باهات هم عقیده ام. دیگه احساس بدی نسبت به اون بنده خدا ندارم، شاید هم خیلی اتفاقی همیشه می بینمش. شاید اونم همین رو درباره من بگه.. والله! بعید که نیست... می گه این دختره همه جا جلوی روی منه!
به خاطر آهنگ یه دنیا ممنون.. به خاطر این عکس هم که کللللی... چقدر زیباست! همیشه گفتم که انتخابات حرف نداره!!!
عزیز دلمی.... راستی! اسم وبلاگت رو عوض کردی. مبارک.. منم توی لینکا تغییرش بدم؟؟؟؟؟

مرسی ترنج بانوی عزیز.ممنون که همیشه هستین.(گل)اسم وبلاگم اگه دوست داشتین عوض کنین.مرسییییییی(گل)

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com

راستی عزیزم،
پرسیده بودی این آقاخوبه چه شکلیه. والله منو یاد کیانو ریوز می ندازه... نمی دونم، شاید هم من از قیافه ش خوشم میاد.. اگه کس دیگری ببینه شاید دوستش نداشته باشه.
امروز رفتم فیلم: (وقتی زمین از حرکت بایستد) کیانوریوز رو گرفتم.. نمی دونم چطوره؟ باید ببینم.. تو دیدی؟؟

خوب خوبه که کسه دیگه ای دوستش نداره،کمی خیال آدم راحت تر هست.آره منم اون فیلم رو دیدم قشنگ هست...اما کیفیتش زیاد جالب نبود ! زیادی عجله کردم برای خریدش.(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد