Mika - Over My Shoulder

به ابرهایی که در حاله گردشند خیره شدم...زندگی رو با خودم سهیم میشم.



Over my shoulder, running away
از بالای شانه های من دور میشی
Feels like i’m falling, losing my way,
احساسی مانند افتادن؛ راه را گم کردم
Cold and dry
سرد و خشک
Cold and dry.
سرد و خشک
Fog out my daylight, torture my night
مه  از روز من خارج شده ؛
شب های من رو شکنجه میده
Feels like i’m falling, far out of sight,
احساسی مانند افتادن؛
 از محدوده دید دور شدم
Cold,
سرد
D-runk,
مس-ت
Tired,
خسته
Lost.
شکست خورده
Over my shoulder, running away
از بالای شانه های من دور میشی
Feels like i’m falling, losing my way,
احساسی مانند افتادن؛ راه را گم کردم
Cold, dry
سرد؛خشک
Cold and dry.
سرد و خشک
Fog out my daylight, torture my night
مه  از روز من خارج شده ؛
شب های من رو شکنجه میده
Feels like i’m falling, far out of sight,
احساسی مانند افتادن؛
از محدوده دید دور شدم
Cold
سرد
D-runk
مس-ت
Cold and drunk.
سرد و خشک

Download

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com

سلام هانی عزیزم،
خوبی؟؟؟
مرسی از آهنگ خوشگلت.. و از عکس زیبایی که گذاشتی. اون قبلیه رو هم دانلود کردم،‌ایتالیاییه. اونم خیلی قشنگ بود...
بعضی روزا مثل این که این اینترنت ما با دانلود آهنگای تو ناسازگاری می کنه، حال منو می گیره. به خاطر همین مجبور می شم بذارم یهو دو سه تا که شد بیام دانلود کنم.
به هر شکل ممنونم ازت.... خیلی عزیزی.....

مزسی ترنج بانو عزیز.خیلی خوبین(گل)

محمد یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

صداش خیلی جذاب بود. صداش مثل صدای فلوته! من جای مدیر برنامه هاش بودم یه البوم با فلوت براش طراحی میکردم.
خیلی به من چسبید.))

البته این یکدونه آهنگ از دستش اینجوری در رفته ! چون 90% آهنگاش شاد هست خیلی، ولی صداش زیبا هست.فدات محمد عزیزم که همیشه هستی.(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد