IlDivo - Isabel

یک کار زیبا از IlDivo به زبان ایتالیایی...



نظرات 3 + ارسال نظر
لینک باکس متقلب بازیهای رایانه ای سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ب.ظ http://pc-linkbox.blogfa.com

سلام.خوبی اگه مایلی آمار وبلاگت بالا بره پس من به شما لینک باکس متقلب بازیهای رایانه ای معرفی میکنم.
اول کد لینک باکس را از آدرس زیر بگیر ودر وبلاگت قرار بده
بعد در قسمت ارسال لینک ما را مطلع کن
لینکت در لینک باکس قرار می گیره
دریافت کد لینک باکس:
http://pc-linkbox.blogfa.com/archive.aspx

یاسین سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.black-beauty.blogfa.com

وبلاگتون حرف نداره

یه سری به من هم بزن

فعلا
.
.
در ضمن
اگر خواستی پولدار بشی بر روی بنرهای وبلاگم کلیک کن و ثبت نام کن
خیلی عالیه من ثبت نام کردم
لاقل بیا و بخونشون و ببین چه جوریه
با تشکر

اگر مایل به کسب درآمد از وبلاگ خود هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنان می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد بدون اینکه از طرف مقابل هزینه ای کاسته شود و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.
بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 2325000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار ریال فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد.
.
.
.
.
.
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه نمایید
.
.
.
.
راستی عکس و مطالب عاشقانه هم دارم.
اگر میخواهید عضو شوید روی تبلیغات با OxinAds کلیک کنید و ثبت نام کنید

مرسی رفیق حتمآ.

محمد چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

من تا حالا اهنگ ایتالیایی نشنیده بودم.
یه تجربه ی جدید بود و بابتش ازت ممنونم.)

فدات محمد عزیز ،امیدوارم خوشت اومده باشه.(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد