apocalyptica - i dont care

من اهمیت نمیدم ،من اهمیت نمیدم......



I try to make it through my life
من سعی کردم تمام زندگیم رو بسازم
In my way
در جاده من
There is you
تو بودی
I try to make it through these lies
من سعی کردم همه اشتباهات رو درست کنم
That’s all I do
این همه کارهایی بود که انجام دادم
Just don't deny it
فقط انکار نکن
Just don't deny it
فقط انکار نکن
And deal with it
و باهاش کاری نداشته باش
Yeah deal with it
آره کار داشته باش
You tried to break me
تو سعی کردی منو خرد کنی
You wanna break me
تو می خواستی منو خرد منی
Bit by bit
تیکه تیکه
That’s just part of you
این قسمتی از تو هست
If you were dead or still alive,
اگه حتی بمیری یا زنده بمونی
I don't care,
اهمیت نمیدم
I don't care,
اهمیت نمیدم
And all the things you left behind,
و هر چیزی که به تو ربط داره رو پشت سر می زارم(فراموش می کنم)
I don't care,
اهمیت نمیدم
I don't care
اهمیت نمیدم
I try to make you see my side
من سعی کردم که تو رو در کنارم نگه دارم
Always trying to stay in line
همیشه سعی کردم تا تو این مسیر باشم
But you’re all I see right through
من هر چیزی که در تو میدیدم درست بود
That’s all they do
این همه کاری بود که کردم
Im getting tired of this s-hit
من از این وضعیت لعنتی خسته شدم
I got no room when inside this
But if you wanted me just deal with it
اما وقتی تو منو میخواستی میرسیدی به اون (من)
So...
بنابراین
If you were dead or still alive,
اگه حتی بمیری یا زنده بمونی
I don't care,
اهمیت نمیدم
I don't care,
اهمیت نمیدم
And all the things you left behind,
و هر چیزی که به تو ربط داره رو پشت سر می زارم(فراموش می کنم)
I don't care,
اهمیت نمیدم
I don't care
اهمیت نمیدم
(I never cared about, I never cared about)
من هرگز ناراحت(غم خوردن) نیستم از این بابت...
(You won't be there for me; you won't be there for me)
تو برای من اینجا نبودی...
If you were dead or still alive,
اگه حتی بمیری یا زنده بمونی
I don't care,
اهمیت نمیدم
I don't care,
اهمیت نمیدم
And all the things you left behind,
و هر چیزی که به تو ربط داره رو پشت سر می زارم(فراموش می کنم)
I don't care,
اهمیت نمیدم
I don't care
اهمیت نمیدم
If you were dead or still alive,
اگه حتی بمیری یا زنده بمونی
I don't care,
اهمیت نمیدم
I never cared about, I never cared about)
من هرگز ناراحت(غم خوردن) نیستم از این بابت...
I don't care,
اهمیت نمیدم
And all the things you left behind,
و هر چیزی که به تو ربط داره رو پشت سر می زارم(فراموش می کنم)
I don't care,
اهمیت نمیدم
(you won't be there for me, you won't be there for me)
تو برای من اینجا نبودی...تو برای من اینجا نبودی...
I don't care at all
من به همه اینها اهمیت نمیدم...

Download
نظرات 1 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی عزیز،
خوبی؟ پریروز اومدم که آهنگ ها رو دانلود کنم اصلا نمی شد، فکر کنم اینترنت من ایرادی داشت.. امروز اومدم و دارم یکی یکی آهنگا رو می گیرم..
ممنونم ازت.
چقدر این عکسه بامزه است... منم یه عکس بامزه دارم، برات ایمیلش می کنم. خیلی دوستش دارم..
شاد باشی عزیزم..

مرسی ترنج بانو عزیز.اینترنت خودمم مشکل پیدا کرده بود...منتظر عکس زیبات هستم.ممنونم.(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد