Anathema - Flying 2008


Flying

"Anathema"

Started a search to no avail
A light that shines behind the veil trying to find it
And all around us everywhere
Is all that we could ever share if only we could see it
Feel there's truth that's beyond me
Life ever changing weaving destiny

And it feels like I'm flying above you
Dream that I'm dying to find the truth
Seems like your trying to bring me down
Back down to earth back down to earth

Layers of dust and yesterdays
Shadows fading in the haze of what I couldn't say
And though I said my hands were tied
Times have changed and now I find I'm free for the first time
Feel so close to everything now
Strange how life makes sense in time now

And it feels like I'm flying above you
Dream that I'm dying to find the truth
Seems like your trying to bring me down
Back down to earth back down to earth
Back down to earth back down to earth
Back down to earth back down to earth
Back down to earth back down to earth

پرواز

یک جستجوی بی ارزش آغاز کردم...
نوری که می درخشد پشت حجاب و می کوشد تا آنرا بیابد!
و همه جا در پیرامون ما...
همه چیزی است که همواره سهم می بردیم، اگر می توانستیم آنرا ببینیم!
احساس می کنم حقیقتی وجود دارد که برتر از من است!
زندگی همواره بافت سرنوشت را تغییر می دهد!

و این احساسی است همانند اینکه من بالای سر تو پرواز می کنم!
رویایی میبینم، که می میرم تا حقیقت را بیابم!
اینطور به نظر می رسد که تلاش می کنی مرا پایین بکشی!
بازگشت به زمین، بازگشت به زمین

لایه های غبار دیروزها...
سایه ها در ابهام چیزی که نمی توانستم بیان کنم محو می شوند!
و گرچه من گفتم دستانم در بند بودند...
زمانه تغییر کرده، و من اکنون دریافتم که برای اولین بار آزاد هستم!!!
اکنون احساس می کنم به همه چیز نزدیک هستم!
عجیب است که زندگی در این زمان چگونه احساس می شود!

و این احساسی است همانند اینکه من بالای سر تو پرواز می کنم!
رویایی میبینم، که می میرم تا حقیقت را بیابم!
اینطور به نظر می رسد که تلاش می کنی مرا پایین بکشی!
بازگشت به زمین، بازگشت به زمین
بازگشت به زمین، بازگشت به زمین
بازگشت به زمین، بازگشت به زمین

بازگشت به زمین، بازگشت به زمین


Download


یک آهنگ خالی از Jackson Souvenirs ...

نظرات 1 + ارسال نظر
انسان شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.aeenebahai39.info/content/view/8/66



دوستان عزیز و مدیر محترم سایت
لطفا کمتر از یک دقیقه از وقت خود را به ما بدهید و متن کوتاه زیر را مطالعه فرمائید:
این پیغام را به شمایی می دهیم که انسان هستید و انسانیت را می دانید.
متاسفانه آنچه که امروزه در کشور ما در حال جریان می باشد، نارضایتی اکثریت مردم را در بر داشته است.
جوانان، وبلاگ نویسان، دانشجویان، اقلیت های مذهبی، فعالان حقوق بشر، مسلمانان و افراد بی گناه بسیاری، به جرم هایی باطل، بازداشت می شوند و ناجوانمردانه محاکمه می گردند.
در همین راستا، 7 رهبر جامعهء بهاییان ایران( که بزرگترین اقلیت مذهبی کشور را تشکیل می دهند) بی گناه در زندان به سر برده، تحت شکنجه های روحی و روانی بسیاری قرار گرفته اند.
از شما دوست محترم و گرامی، تنها یک خواسته داریم.
ما نه قصد تبلیغ دیدگاهمان را داریم و نه قصد اثبات آن را.
ما فقط قصد داریم تا شما عزیزان را از ظلم های وارد بر جامعهء بهاییان ایران آگاه سازیم:
آیا می دانید که:
1)جوانان بهایی حق ادامهء تحصیل ندارند.
2)اموال بهاییان را مصادره می کنند.
3)بهائیان اجازهء حضور در مشاغل رسمی و دولتی را ندارند.
4)قبرستان های بهاییان را تخریب می کنند.
5)تعداد بسیاری از بهائیان را به جرم عقاید مذهبی خود زندانی می کنند.
6)بالغ بر 200 بهایی را در این سالها قتل عام کردند.
7)در مطبوعات و رسانه های عمومی، به آنها تهمت های بی اساس می زنند.
و...



جهت قضاوت منصفانه در ارتباط با دیانت بهایی می توانید از آدرس زیر استفاده فرمائید

http://www.aeenebahai39.info/content/view/8/66/


شعار ما:
عقیده و مذهب امری شخصی بوده و ایران برای ایرانیان می باشد.


لطفاً اگر این پیغام را صادقانه یافتید، آن را برای یکی از دوستان محترم خود نیز ارسال فرمائید.

دفاع از حقوق انسان ها

(گل)...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد