Damien Rice - Cheers Darlin




Cheers darlin
هورا عزیزم
Here's to you and your lover boy
این برای تو و پسر معشوق تو
Cheers darlin
هورا عزیزم
I got years to wait around for you
من چند سال دارم تا منتظر بمانم نزدیک تو برای تو
Cheers darlin
هورا عزیزم
I've got your wedding bells in my ear
من نوای جشن عروسیت را در گوشم شنیدم
Cheers darlin
هورا عزیزم
You gave me three cigarettes to smoke my tears away
...
And I die when you mention his name
و من میمیرم وقتی که تو اسمش رو میاری
And I lied, I should have kissed you
و من دروغ گفتم،من باید بوست میکردم
When we were runnin' in the rain
وقتی که ما زیر بارون میریم
What am I darlin
'?
من چی بودم عزیزم ؟
A whisper in your ear
?
یک زمزمه ای در گوش تو ؟
A piece of your cake
?
یک تیکه از کیک تو ؟
What am I, darlin
?
من چی بودم عزیزم ؟
The boy you can fear
?
پسری که تو از اون می ترسیدی؟
Or your biggest mistake?
یا بزرگترین اشتباهت؟
Cheers darlin
هورا عزیزم
Here's to you and your lover man
این برای تو و مرد معشوق تو
Cheers darlin
هورا عزیزم
I just hang around and eat from a can
من فقط معلق م این دورو ورا و می خورم از اون
Cheers darlin'
هورا عزیزم
I got a ribbon of green on my guitar
دستمال سبز رنگی رو روی گیتارم گذاشتم
Cheers darlin'
هورا عزیزم
I got a beauty queen
من ملکه زیبا رو بدست آوردم
To sit not very far from me
تا اینکه از من دورتر نشینه
I die when he comes around
من میمیرم وقتی اون(پسره)بیاد این اطراف
To take you home
تا تو را ببرد به خانه
I'm too shy
من خیلی خجالتیم
I should have kissed you when we were alone
من باید بوست کنم وقتی که تنها هستیم
What am I darlin
'?
من چی بودم عزیزم ؟
A whisper in your ear
?
یک زمزمه ای در گوش تو ؟
A piece of your cake
?
یک تیکه از کیک تو ؟ آره آره ؟؟؟؟؟!
What am I, darlin
?
من چی بودم عزیزم ؟
The boy you can fear
?
پسری که تو از اون می ترسیدی؟
Or your biggest mistake?
یا بزرگترین اشتباهت؟
Oh what am I? What am I darlin
'?
هی من چی بودم !؟من چی بودم عزیزم؟
I got years to wait...
من چند سال دارم تا منتظر بمانم...



Download


نظرات 3 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی عزیزم، محمد مهربون
خوبی؟ از امروز انشالله دیگه هیچ پستی رو از دست نمی دم. چون برای خودم یه فیدریدر درست کردم.. خیلی وقتا مخصوصا پستای خوب تورو دیر می دیدم و کللی حالم بد می شد.
ممنونم به خاطر کامنت هات.. تو خیلی گلی. خیلی به من لطف داری.. منو یاد داداش کوچیکه م می ندازی (می گم کوچیک ماشالله سی و یک سالشه ها!!! کوچیک هم نیست همچین..) اونم مثل تو خجالتی و ساکته، حرف نمی زنه، تازه الان که توی انگلیس استاد دانشگاه شده یه کمی بهتر از قبلش شده.. قبلا که واقعا دیوارها بیشتر از اون حرف می زدند.
به هر شکل از نظر لطفی که به من داری بی نهایت ممنونم..
راستی این عکسی که گذاشتی بی نهایت زیباست. من عاشق این نقابا هستم.. نمی دونم چرا اصولا نقاب رو خیلی دوست دارم. مخصوصا این شکلیشو...
پیروز باشی عزیز من...
باز هم ممنونم ازت....

مرسی ترنج بانو عزیز.خجالتی بودن و کم حرف بودن هم گاهی وقت ها خیلی آدم و اذیت می کنه...چه باحال دیوارها بیشتر حرف می زنند !... این موضوع راجب منم فکر کنم هست(خجالت)!..
خیلی خوبین...(گل)(گل)

محمد شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

سلام هانی
خواننده این متن واقعا انگار خودشم این حس رو تجربه کرده که اینقدر با احساس میخونه! من تو صداش تلفیقی از عشق و مرگ و نفرت و جستجو رو حس کردم.
شاد باشی))

بازم سلام محمد عزیز...خود حس نفرت و عشق و مرگ هست...وقتی که میگه من چی بودم برای تو.آهنگ خالی آخرش هم (4:34) هم خیلی تاثیر گذار و احساسی هست...

gold شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ


سلام دوست عزیز
اگر مایل بودی از وبلاگت یه درآمد مختصری داشته باشی به من تو یاهو مسنجر پی ام بده
منتظرم ... لااقل یه خدا قوت بده
باشه ؟؟
yahoo id :: gold.0511

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد