O-HUM - Cho Baad

تنها تنها...



چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد  

نفس به بوی خوشش مشکبار خواهم کرد

به هرزه بی می و معشوق عمر می گذرد

بطالتم بس از امروز کار خواهم کرد

هر آب روی که اندوختم ز دانش و دین

نثار خاک ره آن نگار خواهم کرد

چو شمع صبحدمم شد ز مهر او، روشن

که عمر در سر این کار و بار خواهم کرد

به یاد چشم تو خود را خراب خواهم ساخت

بنای عهد قدیم استوار خواهم کرد

صبا کجاست که این جان خون گرفته چو گل

فدای نکهت گیسوی یار خواهم کرد

نفاق و زرق نبخشد صای دل حافظ

طریق رندی و عشق اختیار خواهم کرد


Download


یکی از کارهای زیبای Soheil nafisi (اشانتیون)

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

این موزیک رو تا حالا نشنیده بودم. زیاد ازش خوشم نیومد. اما چون هانی عزیز پسندیده بود تا آخر گوش کردم.)

فدت محمد عزیزم.منم بیشتز از اون قسمتی که گیتار خالی میزنه دقیقه 2:24 به بعدش رو دوست دارم...(گل)

پریسا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.keanu0666.blogfa.com

سلام واقعا ممنون بحاطر پستهات! تمام آهنگها رو دانلود کردم خیلی قشنگ بود به کارت ادامه بده ممنون.
من آرشیو آهنگهای قدیمی رو دارم اما دنبال خواننده های گمنام می گشتم، اگه آهنگ فدیمی خواستی خوشحال میشم کمکی کنم.
موفق باشی

ممنون از لطفت حتمآ ازت کمک میگیرم.خوشحالم که از آهنگ های که میزارم خوشت میاد(گل)(گل)

پریسا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

آهان یه چیز دیگه! لطف کن از طریق همین www.4shared.com آهنگ بذاری باقی دردسرشون زیاده. مرسی

(گل)(گل) حتمآ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد