Pilate - Alright




Tonight I lack the strength to even move
امشب من حتی قدرت حرکت دادن خودم را هم ندارم
When you walked, now watch me die
وقتی که تو قدم می زنی و حالا شاهد مرگ من هستی
For I know this is harder for you
من می دونم که این سخته برای تو
For love has let you down
برای عشقی که داره به ته میرسه
The road ahead is lined with broken dreams
در امتداد این راه رویاهای از بین رفته ای وجود داره
So walk, walk on by
با این قدم زدن...
And I failed to give you everything you need
من شکست خوردم تا به تو بدم هر چیزی که نیاز داشتی
For the fears, behind your eyes
برای این ترسی که در پشت چشمانت داشتی
When I can’t feel you
وقتی که من نمی تونم تو رو احساس کنم
I’m not alright, I’m not alright
من خوب(حالم)نیستمُ من خوب نیستم
When I can’t heal you
وقتی که من نمی تونم خوب بشم
I’m not alright, I’m not alright
من خوب(حالم)نیستمُ من خوب نیستم
When I can’t feel you,
وقتی که من نمی تونم تو رو احساس کنم
I’m not alright, I’m not alright
من خوب(حالم)نیستمُ من خوب نیستم
When I can’t heal you
وقتی که من نمی تونم خوب بشم
I’m not alright, I’m not alright
من خوب(حالم)نیستمُ من خوب نیستم
Jesus as you throw me on the rocks
....
For love I left your side
برای عشق، من پهلوی چپ تو را گرفتم
Cause I believed in love and beauty’s wiles
چون من به قانون عشق و زیبایی اعتقاد دارم
Where heaven shone from your eyes
جایی از چشمان تو بهشت می درخشد
Chain me to your tree, I wanted you to see
من رو ببند به درختت من می خوام تا ببینی
I wanted you to see, I wanted to believe
من می خوام تا ببینی،من می خوام باور کنی
Chain me to your tree, i wanted you to see
من رو ببند به درختت من می خوام تا ببینی
I wanted you to see
من می خوام تا ببینی
So tell me that it wasn’t all for naught
به من بگو این پایان کار نیست
It’s such a waste now, it’s such a waste now c’mon
این وقت تلف کردن هست،این وقت تلف کردن هست
Cause I know your scared but baby don’t you hide
چون من می دونم تو ترسیدی عزیزم اما مخفی نشو
It’s such a waste,
،این وقت تلف کردن هست
You’ll stand alone now, you’ll make it somehow
تو الان تنها نشستی،تو مجبوری ادامه بدی هر طوری که هست...


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

چقدر موسیقیش شبیه حال امروز من بود.
... وقتی نمیتونم تو رو درک کنم حالم اصلا خوب نیست...(

خداییش با چه قدرت و احساسی میگه :
It’s such a waste

اهنگ قشنگیه ! ممنون.))

فدات محمد جان...این آهنگ فیلم DEATH SENTENCE هست...خیلی زیباست فقط ناراحت کننده هست.یک خانواده ای که فرزند بزرگشون توسط یک گروه کشته میشه و پدر خانواده می خواد از اونا انتقام بگیره...

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ

این مستند زیبا به بررسی عجیب ترین موجودات جهان که سالها قبل از ما زندگی میکردند می پردازد و نوع زندگی آنها در صد ها میلیون سال قبل از موجودات فعلی جهان را به صورت بسیار زیبا و واقعی که شما را متعجب میکند را نمایش می دهد فیلم مستند زندگی دایناسور ها یکی از بهترین و پرهزینه ترین فیلم های مستند در جهان میباشد

http://www.iran.bz/detail.php?id=76&vendors=13150010&AdsID=13411

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد