Chris De Burgh - WHEN I THINK OF YOU


There is something on my mind

یه چیزایی تو ذهن من هست,

and I'm losing concentration

و من تمرکزم رو از دست دادم

And I feel it everytime

من هر زمان احساس می کنم,

that you are near me

که تو نزدیک من هستی.

I could tell you all about

من نمی تونم بهت بگم همه چیز رو

your picture at my bedside

تصویر تو در کنار من هست

I should call you sometime

من باید صدات کنم گاهی اوقات

and talk it over.
و صحبت به پایان میرسه

'Cos I get a kick inside,

چو من باید ضربه ای از درون بخورم

and I feel a tingle too

و احساس کنم درد را

It just comes from time to time

این بارها و بارها اتفاق افتاده

And it only happens,
و این تنها اتفاق
When I think of You

وقتی هست که من به تو فکر می کنم

sleeping

خوابیدم

when I'm dreaming, when I wake up, when I think of you

وقتی که خواب میبینمُ وقتی که بیدا میشمُ وقتی که بهت فکر می کنم

walking

قدم میزنم

when I'm talking

وقتی که صحبت می کنم

when I look up

وقتی که نگاه می کنم

when I think of You,

وقتی که به تو فکر می کنم
take me away to a land of mass confusion

راه من را در پیش بگیر و تمرکز کن

And I don't know what to say

و من نمی دونم که چی باید گفت

when I am near you

وقتی که کنارتو هستم

I could stand here all day long

من نمی تونم تمام طول روز اینجا بشینم

just staring at your window

فقط از پنجره تو شروع کنم

But I have so much to do

اما من این کار رو خیلی زیاد انجام میدم

that's so important

این خیلی مهم هست

Then I get a kick inside, and I feel a tingle too

باید ضربه ای از درون بخورم و درد رو احساس کنم

It just comes from time to time

این بارها و بارها اتفاق افتاده

And it only happens

و این تنها اتفاق

When I think of You

وقتی هست که من به تو فکر می کنم

sleeping

خوابیدم

وقتی که خوب میبینمُوقتی که بیدار میشم

When I think of you

وقتی که به تو فکر می کنم

walking

قدم میزنم

when I'm talking, when I look up

وقتی که صحبت میکنم ُوقتی که نگاه میکنم

when I think of You
وقتی که به تو فکر میکنم
may get the feeling that I'm dancing on the ceiling

وقتی که این احساس رو میکنم انگار میرقصم اون بالاها !

When I get a kick inside, and my head is spinning too

وقتی که این به من وارد میشهُ و ذهن من قاطی میشه

It just comes from time to time

این بارها و بارها اتفاق افتاده

And it only happens
و تنها اتفاق
When I think of You,

وقتی هست که من به تو فکر میکنم
sleeping

خوابیدم

when I'm dreaming, when I wake up

وقتی خواب میبینمُوقتی که بیدار میشم

When I think of you

وقتی به تو فکر میکنم

when I whisper to your picture, when I kiss it, when I think of you

وقتی با عکست آروم صحبت میکنمُ وقتی که بوسش میکنمُ وقتی  به تو فکر میکنم
When I think of you, when I'm dreaming we're together, on my sofa

وقتی به تو فکر میکنمُ وقتی که خواب میبینم تا آخر با هم هستیمُ روی مبل من

When I think of you, when I'm wishing that we're kissing, when we're dancing,

When I think of you

وقتی به تو فکر میکنمُ وقتی که آرزو میکنم بوست کنمُ وقتی ما با هم میرقصیم ُوقتی هست که به

تو فکر میکنم


Download

یک موزیک کوتاه ایرانی بی ربط گمنام(اشانتیون)!


Download

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

این اشانتیون هم ایده ی جالبی بودا! خیلی حال داد!
اقا ممنون که بازم از کریس دی برگ گذاشتی !))

بازم فدات داداشی.از این اشانتیون ها باز می ذارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد