Bon Iver - S-kinny Love


Come on s-kinny love just last the year

بیا عشق سطحی(پوست استخوان) فقط برای آخرین سال

Pour a little salt we were never here
ما هرگز آنجا نبودیم،بیچاره نمکدان کوچیک
My, my, my, my, my, my, my, my
.....
Staring at the sink of blood and crushed veneer
شروع میشه از حمام خونی که همانند روکشی در چوبها فرو رفته
I tell my love to wreck it all
من به عشقم همه این مشکلات رو گفتم
Cut out all the ropes and let me fall
بریده شد همه طنابها و من پاین افتادم
My, my, my, my, my, my, my, my
...
Right in the moment this order's tall

در این لحظه مرتب کردن اوظاع سخت است
I told you to be patient
من بهت گفته بودم که بردبار باش
I told you to be fine
من بهت گفته بودم درست میشه
I told you to be balanced
من بهت گفته بودم تعادل برقرار میشه
I told you to be kind
من بهت گفته بودم مهربان باش
In the morning I'll be with you
امروز صبح من با تو خواهم بود
But it will be a different "kind"
اما مهربانی کمی فرق خواهد داشت
I'll be holding all the tickets
من همه بیلیط هارو نگاه داشتم
And you'll be owning all the fines
و تو همه خوبی ها را خواهی داشت
Come on s-kinny love what happened here
 بیا عشق سطحی(پوست استخوان) چه اتفاقی آنجا افتاده
S-uckle on the hope in lite b-rassiere
مانند آرزوی کودک شیرخواری...
My, my, my, my, my, my, my, my
...
Sullen load is full; so slow on the split
کج خلقی به اوج خودش رسیده و آرام نفوذ میکنه
I told you to be patient
من بهت گفته بودم که بردبار باش
I told you to be fine
من بهت گفته بودم درست میشه
I told you to be balanced
من بهت گفته بودم تعادل برقرار میشه
I told you to be kind
من بهت گفته بودم مهربان باش
Now all your love is wasted?
حال همه عشقت از بین رفت؟
Then who the hell was I?
پس چه کسی به جهنم رفت،من بودم؟
Now I'm breaking at the britches
حال من شلوار ها رو پاره میکنم !
And at the end of all your lines
و پایان میدم به همه مسیرهای تو

Who will love you ?

کی تو رو دوست داشت؟

Who will fight?
کی دعوا میکرد؟
Who will fall far behind?

چه کسی راه های دور رو پشت سر گذاشت؟




نظرات 3 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ب.ظ http://13641110.blogfa.com

سلام. خوبین؟؟؟؟؟؟
بهم سر بزن!!!!!
ضرر نمی کنی!!!!!!!!!

دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

بازم مرسی......

Mer30 Toooooooo...(گل)

محمد شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

چقدر آهنگ عجیبی بود. یه خورده برام نامانوس بود.))

خودمم اولین بار هست از این گروه آهنگ گوش می دم...یه جورین جالبن اما به معنیه آهنگ زیاد نباید توجه کرد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد