Anathema - Judgement

این آهنگ رو بهتره اول گوش بدین، اگه خوب بود دانلود کنین.چون دارای سبک تند و خشنی هست !



 Judgement
داوری
The inequity of fate
The pains of love and hate
The heart-sick memories
That brought you to your knees
نابرابری تقدیر و سرنوشت
دردهای عشق و نفرت
تمام خاطرات غمناک
که تو را به زانو در میآورند

And the times when we were young
When life seemed so long
Day after day
You burned it all away
و زمانی که جوان بودیم
زمانی که زندگی بلند به نظر می رسید
هر روز پس از روز دیگر
تمام آن را سوزاندی

All the hate that feeds your needs
All the sickness you conceive
All the horror you create
Will bring you to your knees
تمام نفرتی که نیازهایت را برآورده می کند
تمام مرضی که در سر می پرورانی
تمام وحشتی که بوجود آوردی
تو را به زانو در خواهند آورد




نظرات 2 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام هانی عزیز،
خوبی؟؟؟ مرسی از آهنگ خوشگلت.. این که نوشتی اول گوش بدید و بعد دانلود کنید من فضول رو وادار کرد اول دانلود کنم بعد گوش بدم......
مرسی... دوستش داشتم!!!!!!!
عکسش هم خیلی خوشگله. می گم خوشگل منظورم لطیف نیستاااا.... منظورم مناسبه.
پیروز باشی عزیزم....

عجبا ! آخه این سبک موزیک یکم شاید با سلیقه هر کسی جور در نیاد ،برای همین گفتم اول گوش بدین بعد دانلود...نخیر منظورت خوشگل بود !!! (دندون) ! مرسییییییییی.....

محمد شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

خیلی خیلی چسبید. به هیچ وجه هم خشن نبود.
باور کن انگار anathema وقتی میخونه من فکر میکنم داره فارسی میخونه. یه سوز خاصی تو صداشونه. دوست داشتنی بود. قربوووووونت

محمد مثل خودمی،این گروه آهنگ های این سبکی زیاد داره ،جرآت پیدا کردم با این نظرت که از این سبک آهنگاش زیاد بذارم...(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد