Blackfield - Pain


Here I'm standing on the sea shore

من نشستم کنار ساحل

She is gone, now she's gone

او رفت ،همین الان رفت

All the angels praying for me

همه فرشته ها برای من دعا می کنند

As I fall, As I fall

برای این اتفاق
While I'm melting in the rain, deep in pain, she is so far

او خیلی دور شده،هنگامی که من زیر باران مانند گدازه ای با دردی بزرگ هستم

Will we ever meet again as friends, after so long?
آیا در آینده ای دور دوباره مانند یک دوست خواهم دیدش؟
To me nightmare with the devil

برای من به مانند یک کابوس با شیطان است

I'll go strong, I'll go strong

من باید قدرتمند باشم،من باید قدرتمند باشم

All my friends now try to save me

همه دوستان سعی می کنند که به من دلداری بدن

What a joke, what a joke
چه شوخییه،چه شوخییه
While I'm melting in the rain, deep in pain, she is so far

او خیلی دور شده،هنگامی که من زیر باران مانند گدازه ای با دردی بزرگ هستم

Will we ever meet again as friends, after so long?
آیا در آینده ای دور دوباره مانند یک دوست خواهم دیدش؟
While I'm melting in the rain, deep in pain, she is so far

او خیلی دور شده،هنگامی که من زیر باران مانند گدازه ای با دردی بزرگ هستم

Will we ever meet again as friends, after so long

آیا در آینده ای دور دوباره مانند یک دوست خواهم دیدش؟


Download


نظرات 1 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

بازم سلام،
اینم دانلود کردم.. خوشگل بود. می دونی؟ من زیاد خارجی گوش نمی دادم. اما الان هم مجبورم (به خاطر کلاس زبان) و هم علاقمندتر از سابق (به خاطر وبلاگ تو).. ازت ممنونم..

نظر لطفت هست...گفتی کلاس زبان منم باید دوباره برم سراغش،روحیه آدم رو عوض می کنه کلاس زبان. (گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد