Pet Shop Boys - It's A Sin

یک آهنگ زیبا،شاد و قدیمی از گروه Pet Shop Boys



When I look back upon my life

It's always with a sense of shame
I've always been the one to blame
For everything I long to do
No matter when or where or who
Has one thing in common, too
It's a, it's a, it's a, it's a sin
It's a sin
Everything I've ever done
Everything I ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to
It's a sin
At school they taught me how to be
So pure in thought and word and deed
They didn't quite succeed
For everything I long to do
No matter when or where or who
Has one thing in common, too
It's a, it's a, it's a, it's a sin
It's a sin
Everything I've ever done
Everything I ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to
It's a sin
Father, forgive me, I tried not to do it
Turned over a new leaf, then tore right through it
Whatever you taught me, I didn't believe it
Father, you fought me, 'cause I didn't care
And I still don't understand
So I look back upon my life
Forever with a sense of shame
I've always been the one to blame
For everything I long to do
No matter when or where or who
Has one thing in common, too
It's a, it's a, it's a, it's a sin
It's a sin
Everything I've ever done
Everything I ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to - it's a sin
It's a, it's a, it's a, it's a sin
It's a, it's a, it's a, it's a sin



نظرات 5 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://toranjbanoo.blogskyc.om/

سلام دوست جون،
خوبی؟؟؟؟؟؟ چه خبراااا؟؟؟؟؟ مرسی از این آهنگ باحالت.. خیلی خاطره انگیز بود. می دونی دوست داداش من به این گروه چی می گفت؟ می گفت: بشتاب بویز!!!!!!
این عکسی که گذاشتی عکس طبیعیه یا ساخته شده ست؟ خیلی جالبه که توی سیاهی ها پرنده ها سفیدن و برعکس توی سفیدی ها سیاه!!!!
بازم ممنون... هزار هزار تا!

سلام سلام...این عکس ساخته شده هست.خواهش خواهش 1000 تا !...

دختر نارنج و ترنج شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ

بازم ممنون شونصد هزار تااااااا...............
عکسش خیلی خوشگله!!

خواهش می کنم... منم ممنونم از نظرای زیبات شونصد هزارو یک تا !!!

محمد شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

وقتی اهنگ رو گوش دادم ناخوداگاه یاد این شعر فروغ افتادم :

مادر تمام زندگیش
سجاده ایست گسترده
درآستان وحشت دوزخ
مادر همیشه در ته هر چیزی
دنبال جای پای معصیتی می گردد
و فکر می کند که باغچه را کفر یک گیاه
آلوده کرده است
مادر تمام روز دعا می خواند
مادر گناهکار طبیعی ست
و فوت میکند به تمام گلها
و فوت میکند به تمام ماهی ها
و فوت میکند به خودش
مادر در انتظار ظهور است
و بخششی که نازل خواهد شد

شب چله خوش بگذره !

چه شعر زیبایی،مثل اینکه باید یکمم فروغ بخونم،...آخه من بیشتر از سهراب سپهری می خوندم...شب چله به شما هم خوش بگذره. ( گل )

محمد یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.mohamed.blogsky.com/

اره حتما فروغ هم بخون. من یه دوره ای از زندگیم واقعا با فروغ زندگی کردم. شعرهاش رو با تمام وجود دوست دارم. به نظر من فروغ شعرای قشنگ و ناب خیلی زیاد داره. میدونی سهراب یه جورایی به نظرم از همه فراری بوده و فقط برا خودش شعر گفته ولی فروغ وسط همه ی مردم وایساده و شعر میگه ! تنها میان جمع !
من سهراب رو هم خیلی دوست دارم.

چقدر زیبا گفتی محمد جان به این نکته در مورد سهراب توجه نکرده بودم
(گل)(گل)...

Pole دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ

ممنون ، من نتونستم دانلود کنم ، فکر کنم چون لینکش پرشین گیگه،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد