Chris De Burgh - Natasha Dance


Natasha brings me kisses in the moonlight

ناتاشا زیر نور مهتاب برای من بوسه به ارمغان آورد

She kneels above me, silk upon my skin

او مانند ابریشمی بر روی پوستم زانو زده بود

I reach for her, and I can feel her heartbeat

من به او رسیدم،و ضربان قلبش را احساس کردم

Beneath her b-reast so heavy in my hand

مانند یک چیز سنگین در دستان من احساس می شد

The rain is running rivers on my window

باران مانند رودخانه ای جاری بر روی پنجره می خورد

And shimmers on the streetlights down below

و نوری لرزان به پایین تابیده می شد

She's happy when I hold her in the shadows

او بسیار خشنود شد وقتی که من به آغوش کشیدمش در تاریکی

And whispers of a life I've never known;

...
And will you dance, Natasha dance for me

آیا با من می رقصی؟ ناتاشا با من برقص

Because I want to feel the passion in your soul

چونکه من می خواهم عشق را در تو احساس کنم

And when you dance, will you tell me in a story

و وقتی تو می رقصی،داستانی برایم تعریف کن

The joy and pain of living in your world;
لذت و درد وجود دارند در کلمات تو
La la la, la la la, la la la la

.......

لا لا لا لا...

And with the light I wake up in the morning

در روشنایی صبح من بیدار می شوم

And she has gone, it must have been a dream

ولی او رفته،شاید او یک رویا بود

And then I see the roses on my pillow

اما گل رزی را روی بالش دیدم

And now I know that she will come again

حالا من متوجه شدم که او دوباره بر خواهد گشت

And she will dance, Natasha dance for me

و او خواهد رقصید،ناتاشا با من برقص

Again I want to feel the passion in your soul

دوباره من می خواهم احساس کنم عشق او را

And when you move, will you show me in a story

و وقتی تو حرکت کنی،این داستان را نشانم می دهی

The joy and pain of living in your world;
لذت و درد وجود دارند در کلمات تو
Natasha dance for me.........

ناتاشا با من برقص...


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://mohamed.blogsky.com/

فوق العاده جذاب بود .
اقا ممنوتم .

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

وای چه خوشگله این آهنگ...
مرسی از تکست و معنی. خیلی خوبه که اینجوری آهنگ رو با معناش می گذاری... مرسی عزیز.
پاینده باشی.

ممنون.راستش هر آهنگی رو نمی تونم با معنی بذارم...یکم باید ساده باشه...D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد