Chris Deburgh - The Last Moments Of The Dawn

آخرین لحظه من خیلی وقته گذشته و خودم خبر ندارم...




In the last moments of the dawn

آخرین لحظه سپیده دم

Before the day begins, before we say goodnight

قبل از شروع روز،قبل از گفتن شب بخیر،

Hold me now, k-iss me now

من را در آغوش بکش،مرا ببوس

My hands are sh-aking, and my heart is aching

دستان من به لرزش می افتند،و قلب من به تکاپو

At the thought of making love with you

در خیال خود با تو عشق خواهم ساخت

Tonight, I would never dream that I would fall in love

امشب من هیچ خواسته دیگری جز قوطه ور شدن در عشق ندارم

And it would be with you

و این با تو خواهد بود

We're out at sea, just you and me

بر روی دریا،فقط من و تو هستیم

Now the wind is blowing, and my passion is growing,

باد شروع به وزیدن می کند،و احساس من بیشترو بیشتر می شود

And your eyes are glowing with the light of love

چشمان تو می درخشند با نوری از عشق

There is no explanation why it should be this way

هیچ توضیحی برای این مسیر در پیش گرفته شده نخواهد بود

For you and me, must be destiny

این سرنوشت برای من و تو هست

And from a new horizon, you came right out of the blue

و در افقی تازه تو خواهی آمد با نوری آبی

With the last moments of the dawn

آخرین لحظه سپیده دم

Could be the first day of my life with you

این روز می توانست اولین روز زندگی من با تو باشه

Hold me now, kiss me again, 'C-os my hands are shaking

من را در آغوش بکش،دوباره مرا ببوس،دستان من به لرزش می افتند

and my heart is aching,

و قلب من به تکاپو

As the dream of making love with you

بطوریکه این رویا عشق من با تو را می سازد

Comes true...........
In the last moments of the dawn, the last moments of the dawn

....


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

اقا باور کن ذهن منو خوندی!
دیروز میخواستم ازت خواهش کنم از کریس دی برگ هم اهنگ بذاری !
من نسبت به کریس دی برگ یه حس نوستالزیک دارم . خیلی راحت با موسیقیش ارتباط برقرار میکنم.
بازم ازش اهنگ بذار.
ممنوووووون

حتمآ بازم می ذارم محمد جان.کریس دی برگ آهنگ های خوشگل زیاد داره...

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم،
مرسیییییی بابت این آهنگ خیلی خوشگلت!
بازم از اون عکس خوشگلا گذاشتی اینجا که.....
کم کم داری منو به خارجی گوش کردن معتاد می کنی هاااا...
سبز باشی عزیزم.

از دست این رفیق های ناباب چی می کشی آخه... D:

خزان نوشت دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ

شما می تونین در مورد قالب وبلاگ کمکم کنید. راستش این را هم دوست لطف کرده و ساخته.

تا جایی که اطلاعاتم جواب بدهد در خدمتتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد