Archive - Headlights

میبینم تو نسبت به من احساس داری،تو با من گریه کردی،تو برای من میمردی...من می دانم به تو نیاز دارم و می خواهم تو از همه دردهایی که در درون داری رها باشی...



They're telling me it won't be long

The door is shut
The suits are on
Too bright to be day
To hurt anyway
Still there's no view
No green, no blue

The headlights above
They don't know love
You smile to please
I try to care

You break my heart
you break my heart

I love you here

I love you here


Download



موزیک های دیگر از این خواننده :

Archive - Goodbye

Archive - Sleep

نظرات 5 + ارسال نظر
خزان نوشت دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ

گل

jojo سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.rambodjojo.blogfa.com

ُsalam khobi ? merc ke sar zadiii

age dir javab midam konkor daram bade konkoram up mikonma

محمد سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

اقا خیلی لذت بردم. یه جورایی شعرش وصف حال خودم بود .
خییییییییییلی باحالی !)

فدات داداشی.حال خودمم شبیه همین هست !

دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم،
باز هم زیبا و خیلی خیلی دلنشین..
چه تصویر خوشگلیه این تصویر. دوستش دارم.
مرسی از آهنگ ها و فضای زیبای وبلاگت.
موفق باشی عزیزم.

خواهش می کنم.ممنونم از شما که با نظرهای زیباتون باعث می شین انگیزه برای ادامه کار بالا بره(برود).

مصطفی سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

صفحه به صفحه که پایین میام می بینم سلیقمون مثل همه! مرسی از قرار دادن آهنگ های آرشیو.
اگر چه ۱۸دقیقه است اما لایت رو هم بزار لطفا

مرسی مرسی.حتمآ برات میزارم.(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد