David Cook - Permanent

David Cook برنده مسابقه American Idol به تازگی آلبوم جدید خودش رو (را) بیرون داده.که امیدوارم از موزیکی که از این آلبوم انتخاب کردم لذت ببرید.


Is this the moment where I look you in the eye?
Forgive my broken promise
That you'll never see me cry
And everything, it will surely change
Even if I tell you I won't go away today
Will you think that you're all alone
When no one's there to hold your hand?
And all you know seems so far away
And everything is temporary
Rest your head
I'm permanent

I know he's living in hell every single day
And so I ask oh god is there some way
For me to take his place
And when they say it's all touch and go
I wish I could make it go away
But still you say
Will you think that you're all alone
When no one's there to hold your hand?
When all you know seems so far away
And everything is temporary
Rest your head
I'm permanent
I'm permanent

Is the moment where I look you in the eye?
Forgive my promise
That you'll never see me cry



نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ http://mohamed.blogsky.com/

سلام
لطف کرده بودید تشریق اورده بودید. وبلاگ شماهم خیلی جذابه. من همین الان اخرین اهنگ وبلاگتون رو دانلود کردم و گوش دادم. خیلی چسبید اول صبح!)
در ضمن واقعا با حوصله و با سلیقه کار کردین.
من که شما رو لینک کردم.)

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم،
امروز دو تا آهنگ دانلود کردم همین دو تای آخری. الان هم دارم گوش می کنم... به داداشم و دوستام هم آدرس وبلاگت رو دادم. خواستم تشکر کنم به خاطر آهنگ های زیبایی که گذاشتی عزیزم.
موفق باشی....

آرمیتا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://dailies.blogsky.com/

ممنون که بهم سر زده بودید. آهنگ هاتون خیلی قشنگ بودن، من کلی شونو دانلود کردم. بازم ممنون.

خزان نوشت سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

ایا بقیه ی اهنگ هاش هم به قشنگی انتخاب توئه ؟
می شه همه اش را بذاری؟؟؟

بقیه آهنگاش تقریبآ سبک تند دارند،اما این آهنگ زیباترینش بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد