Radiohead - N-ude

بعضی چیزها باعث  دلخوشی میشن که ادامه بدی ! فقط دلخوشی...که اون دلخوشی هم دریغ شد...یک موزیک زیبا از Radiohead از آلبوم  In Rainbows .



Don't get any big ideas
They're not gonna happen
You paint your smile
And fill the holes
There'll be something missing
Just when you found it
It's gone
Just when you feel it
You don't
It's gone forever
She stands stark n-aked
And she b-eckons you to bed
Don't go, you'll only want
To come back again
So don't get any big ideas
They're not gonna happen
You'll go to Hell
For what your
Dirty mind is thinking
And now that you found it
It's gone
Now that you feel it
You don't
It's gone forever


نظرات 2 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم،
از این که به وبلاگم سر زدی و باهات آشنا شدم خیلی خوشحالم. (ریدیو هد) گروه مورد علاقه برادرمه. حتما موزیکات رو دانلود می کنم... فقط نمی دونم به چه اسمی لینکت کنم؟ همین iPark؟ درسته؟

Pole سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام ، ممنون از آهنگ ولی دانلود نمیشه ، یعنی صفحه دانود فیلتره به خاطر اینکه تو موزیک اسم Nude اومده...

ممنونم از این همه لطفی که به من داری رفیق.من لینک رو درست کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد