Anathema - Parisienne Moonlight


I feel I know you
من احساس میکنم تو را میشناسم
I don't know how
نمیدانم چگونه(از چه طریقی)
I don't know why
نمیدانم چرا

I see you feel for me
میبینم تو نسبت به من احساس داری
You cried with me
تو با من گریه کردی
You would die for me
تو برای من میمردی

I know I need you
من می دانم به تو نیاز دارم
I want you to
Be free of all the pain
You hold inside
می خواهم تو از همه دردهایی که در درون داری رها باشی

You cannot hide
نمی توانی پنهان کنی
I know you tried
می دانم تو سعی کردی
To be who you couldn't be
تا کسی باشی که نمی توانستی
You tried to see inside of me
تو سعی کردی درون مرا ببینی
And now i'm leaving you
و حالا من تو را ترک می کنم
I don't want to go
Away from you
من نمی خواهم از تو دور شوم

Please try to understand
خواهش میکنم سعی کن بفهمی
Take my hand
دست مرا بگیر
Be free of all the pain
You hold inside
و از همه دردهای درونت رها شو

You cannot hide
نمیتوانی پنهان کنی
I know you tried
میدانم سعی کردی
To feel
احساس کنی

To feel...
احساس کنی
To feel..


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد