یه روز وقتی عاشقی ...

 موزیک دوم از خواننده ناشناس پست قبلی.بسیار زیباست.



یه روز وقتی عاشقی

دلت می گیره

توی کویر چشمات بارون می گیره

اسیر رویا میشی اسیر عشقت

فقط اونو میبینی تو قلب و چشمت

اسیر رویا میشی اسیر عشقت

فقط اونو میبینی ... تو قلب و چشمت

 لا لا لای لا لا لای...

خداوندا خدایا می خوام عاشق بمونم

با شعرایی که زیباست اینو براش بخونم...

 لا لا لای لا لا لای...





نظرات 7 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام.خوبی؟
از اهنگای قشنگت ممنون.من خیلی کارای این خوانند رو دوست دارم.خیلی دنبال اون اهنگشم که میگه(یه غریبه اومد از راه).نمیدونم کی نظرمو می خونی ولی ممنونت میشم به ایمیلم بفرستی.می خوام این اهنگ با تمام وجودم به عشقم تقدیم کنم.مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی

برات تا شب می فرستم داداشی.

رمین سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.bechoo.com

با سلام دوست عزیز بابت این آهنگ هایی که گزاشتی واقعا ممنون اما اگه بتونی ۷ تا آهنگ این خواننده ر کامل قرار بدی ممنون میشم یا اسمشو پیدا کنی ...

حتمآ برات خواهم فرستاد.اگه باز یادم رفت تو پست های جدید به من یاد آوری کن دوست من.مرسی.(گل)(گل)

بهار! پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

میخوامممممممممممم

(گل)(گل)(گل)(گل)

شبنم یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

بینظیر بود، مرسی مرسی ، یک دنیا تشکر، شما اسم این خواننده رو نمیدونید؟ من دنبال آهنگی دیگش میگردم

لطف میکنید به بنده اگر راهنمایی کنی دوست عزیز

به زودی همه آهنگهاش رو اینجا قرار میدم.
اسمش رو دقیق نمیدونم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

مازیار زمان شاه میخونده.

واقعا ؟ نمیدونم ولی حرف های زیادی من شنیدم راجب خواننده این آهنگ ها ... آخرشم نفهمیدم کدوم درسته

terege شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

از اهنگای قشنگت ممنون. دنبال آهنگ کاملش هستم " یه وقتی عاشسقی " و همچنین خیلی دنبال اون اهنگشم که میگه(یه غریبه اومد از راه). اگه میشه هر دو رو به میلم بفرست. درضمن نتونستم اولی رو دانلود بکنم.

برات فرستادم دوست عزیزم

مهدی رافعی یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ق.ظ http://mahdi-rafeei.blog.ir

با سلام
لطفا اون آهنگ ها رو برا منم بفرستین (کامنت قبلی)
خیلی ممنون

چشم دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد