حذر از عشق تو هرگز...

یک آهنگ بسیار زیبا که البته باز هم نمی دونم خوانندش کی هست ! ،من این آهنگ رو 6 7 سال پیش از رو یک نوار کاست گمنام ضبط کردم اما کیفیتش قابل قبول هست.از این خواننده گمنام  مجموعآ 7 آهنگ دیگه دارم که براتون خواهم گذاشت.این اولیش،که واقعآ تک هست،مخصوصآ تو این روزهای پاییزی 100%جواب میده .من دیگه نمیدونم چطوری بگم این موزیک رو از دست ندین.




توی مهتاب, یه شب تابستون

دستای سرد تو, توی دستم

می گذشتیم با هم از آن کوچه,

شعر کوچه می خوندیم توی گوشم,

توی گوش من یه صدا بود, یه صدای آشنا بود

که می گفتش حذر از عشق تو هرگز

نتوانم, نتوانم.......

توی گوش من یه صدا بود, یه صدای آشنا بود

که می گفتش سفر از خویش تو هرگز

نتوانم, نتوانم.....

با هر ضربه دستم, روی گیتار شکستم

می خوام که بگویم هنوزم عاشقت هستم

با هر نغمه این ساز, هزار خاطره دارم

می خونم و می گم هنوزم دوستت می دارم

هنوزم دوستت می دارم.... هنوزم دوستت می دارم.....

با تو گفتم, بی تو هرگز زین پس نگزرم زان کوچه تک و تنها

ما اکنون می گذریم با هم از آن کوچه, کوچه ما

تا تو هستی در کنارم نمی تونم, نمی خونم

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم.....




نظرات 7 + ارسال نظر
mercedeh دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ

salam esme khanade vahid hajitabar hast,vali man natunestam inja download konam,emailamo gozashtam,mishe baram beffrestn ahango age ahmati nis?merci

صدف یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

اسم خواننده این آهنگ ها javascript:void(0);مازیاره...خیلی قشنگ می خونه

محمد سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

همتون درست میگین ولی اصل این آهنگ مال یکی دیگه است که این خواننده ها کپیش کردن!این آهنگ ها مال امیر تابانه که زنده هم نیست ممنون در ضمن من فقط کاستشو دارم البته سی دیشو گم کردم!!!

سلام.منم اتفاقآ نوار کاستش رو دارم ، از رو نوار آوردم رو کامپیوتر.مرسی که اسم خواننده اصلیش رو گفتی.(گل)

شبنم یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

وای بینظیره، مرسی دوست عزیز

MehDi جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ

آقا لطفا لینک رو اصلاح کنید ممنون میشم.
مثل اینکه پاک شده فایل.


دوست عزیزم لینک درست شد
ممنونم از اطلاعتون

ali جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

slm mishe in ahanago befrestin be emailam mamn0on misham mer30o

okkkk :)

حسام سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ق.ظ

khanandeye in ahang kamran hastesh vaghean fogholadas. mamnoooooooon ziad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد