The Cranberries - The Concept

Come here, my lover
Something's on your mind
Listen to no other
They could be unkind
Hold on to the concept of love, always
Darling
Hold on to the concept of love, always
Take life between us
Live it like we choose
They'll never see us
I'll wait here you come
Hold on to the concept, always
Darling
Hold on to the concept, always
Night on night on night



نظرات 4 + ارسال نظر
شکوفه پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.shekofe.blogsky.com

سلام سلام ببخشید یه مدت نبودم هر جا بودم زیر سایه ی لطف و مرحمت شما بودم ممنون که بهم سر زدی دیگه مهر شروع شده منم همش دارم درس می خوانم اما گفتم بزار یه سری به هانی بزنم همه آهنگ ها خوشگل ولی این آهنگ lost control هرکاری میکنم می گه آدرس اشتباه چه کار کنم

شکوفه پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.shekofe.blogsky.com

سلام به هانی عزیزم ممنون که به من سر زدی هرجا هستیم در خدمت شماییم مهر شروع شده منم همش دارم درس می خوانم ولی امروز گفتم بده یه سر به هانی بزنم همه آهنگ هات خوشگلن
ولی آهنگ کنترل از دست رفته را هر کاری می کنم می گه آدرس اشتباه چه کار کنم؟

خزان نوشت جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

مثل همیشه ممنون از اهنگ هایی که می ذاری.

bash ta basham سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

Salam aziz,man khodam gitar mizanam,albate na kheili herfeyi.esme in ahang mahtab hast va khanandash maziar hastesh,albate shakhsi ham be esme vahid ino khonde.vaghean merc ke ino gozashtii kheili donbalesh bodam,deghat kardam ye ahange dige ham azash gozashti age on 5 taye dige roham bezarii vaghean hal dadi,damet garm

سلام .ممنون که اسمش رو گفتی.راستش من این هارو خودم از رو نوار کاست 7 8 سال پیش آوردم رو سی دی و تا الان نگهشون داشتم.آره 6 تا آهنگ دیگه هم هست که حتمآ میزارم.
(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد