نمیشه خاموش...


فکر نکن از خاطرم تو رفتی
هنوزم تو یاد من نشستی
رفتی اما خاطراتت اینجاست
تویی که قلب منو شکستی
لحظه های خوب با تو بودن
همیشه تو خاطرم می مونه
اون همه صداقت و یکرنگی
اون همه حرفای عاشقونه

رفتی اما خاطراتت اینجاست
مونده از تو واسه من یه دنیاست
یاد چشمای تو مونده پیش
من و این قلب همیشه تنها
آ…
کاش نمی رفتی و این قلب تنهام
توی این زندون غم نمی موند
منی که فقط تورو می خواستم
رفتنت آرزوهامو سوزوند

اگه دوری تو از نگاهم
فکر نکن شدی فراموش
شمع یاد تو عزیزم
تو دلم نمیشه خاموش

اگه دوری تو از نگاهم
فکر نکن شدی فراموش
شمع یاد تو عزیزم
تو دلم نمیشه خاموش
نمیشه خاموش
نمیشه خاموش

نمیشه خاموش


نظرات 1 + ارسال نظر
خزان نوشت پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

می تونم بگم وبلاگتون از اون وبلاگ های خوبه. قالب خیلی قشنگی هم دارین.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد