Sigur Ros-kilborn

موزیک kilborn از گروه  Sigur Ros ...، مثل همیشه کاری متفاوت از این گروه هست.پیشنهاد من به شما این هست که شب چراغهارو خاموش کنین،و برین کنار پنجره و به آسمون(آسمان)و ستاره ها نگاه کنین و به عشق فکر کنین...اونایی هم که مثل من عشقی ندارن بزنن تو خط رویا...


http://gigidl.persiangig.ir/Image(www.ipark.blogsky.com)/perfect%20love2.jpg


Download

نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.shekofe.blogsky.com

سلام به هانی عزیز فرزند بهار من که بهت گفتم من نمیتونم بیام توی مسنجر اما تو شخصیت جالبی داری متفاوت و هیجان انگیز و آروم دوست داشتنی این طوری توصیفت می کنم بزرگتر از سنت هستی

الف چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

آهنگ بسیار زیبا و متفاوتیه . کاری که گفتید رو تست کردم عالی بود (لبخند)
میدونی چیه؟اکثر ما عشق رو اشتباه تعریف میکنیم . عشقی که حقیقتا عشق نیسن و فقط اسارت میاره
عاشق باش . عاشق پدر مادر درخت طبیعت گربه ی کوچه ماه خورشید ... خدا

سلام سلام.دقیقآ باهات موافقم رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد