Pastorale - Secret Garden

این موزیک(بی کلام) به اسم Pastorale از گروه Secret Garden می باشد.بسیار زیباست.



نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.shekofe.blogsky.com

سلام به هانی عزیزت ممنون که بهم سر زدی من واقعا دلم برات تنگ شده بود راستش درباره ی سنت منو شگفت زده کردی من فکر می کردم تو نزیک به 40 باشی ببخشید که این قدر پیر تصورت کردم اما سلیقه ی تو توی انتخاب موضوعاتی که توی وبلاگت بود با همه ی پسر های جوانی که تا به حال دیدم خوب فرق می کرد منم فکر کردم تو حداقل 40 سال را داری من 17 سالمه که فکر کنم تابلو باشه امسال پیش دانشگاهی را می خوام بخونم اما من شهرستانی هستم اهل یه شهرستان به اسم دورود توی استان لرستان راستی من قبلا فکر می کردم که هانی اسم دختر اما دیروز که از بابام پرسیدم به من گفت که هانی اسم پسرم هست اسم خوشگلی داری به منی عسل که فکر کنم در مورد تو صدق می کنه
راستی تو چرا از لحاظ فکری با جوان های همسن خودت فرق داری؟ جواب این سوالم را میخوام !میخوام بدونم که چه کسی این جهت فکری را به تو داده مهمه راستش من به روانشناسی خیلی علاقه دارم
راستی درمورد مسنجر من به بابام قول دادم که نرم اما شاید بشه در این مورد با هاش صحبت نتیجه اش را اعلام می کنم دوست دارم بای راستی این نظرم را تایید نکن پاکش کن جواب سولاتم را زود می خوام نه مثل گذشته بنویس که توی دانشگاه چی می خونی و کدوم دانشگاه بازم دوست دارم زود نظر بده

الف چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

خیلی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد