temporary peace


temporary peace
در اعماق سکوت میدرخشند روی دریا
The waves are washing over half forgotten memory
موجهایی که میشویند نصفه خاطره های از یاد رفته را
Deep within the moment laughter floats upon the breeze
در اعماق لحظه، خنده های بلند روی باد شمال تاب میخورند،
Rising and falling dying down within me
و بالا و پایین میروند و درون من میمیرند.
And I swear I never knew, I never knew how it could be
و ، من قسم میخورم که هرگز نفهمیدم که این اتفاقات چگونه امکان یافت
And all this time all I had inside was what I couldn't see
و قسم میخورم که در همه ی این مدت همه ی اتفاقاتی که درون من میافتاد ، اتفاقاتی بود که من نمیتونستم درکشون کنم.
I swear I never knew, I never knew how could be
و ، من قسم میخورم که هرگز نفهمیدم که این اتفاقات چگونه امکان یافت
All the waves are washing over all that hurts inside of me
همه ی موجها دارن تسکین میدن همه ی زخم ها و صدمه دیدگی های منو.
Beyond this beautiful horizon lies a dream for you and I
اونطرف این افق زیبا ، دروغ ها برای من و تو ، مثل یه رویا اند.
This tranquil scene is still unbroken by the rumours in the sky
این صحنه ی نمایش آرام، با وجود شایعه هایی که همه جا پخشند ، هنوز نشکسته باقیمونده،
But there's a storm closing in voices crying on the wind
اما ، اینجا یه طوفان هست که آشکار میشه تو صداهایی که درحال گریه کردن روی بادند.
The serenade is growing colder breaks my soul that tries to sing
و نوای عاشقانه که کم کم رو به سردی میره ، میشکنه روح منو که داشت تلاش میکرد که بخونه.
And there's so many many thoughts when I try to go to sleep
و در اینجا هزاران هزار فکر و گمان هست ، وقتی من میخوام تلاش کنم که بخوابم،
But with you I start to feel a sort of temporary peace
اما با تو من شروع میکنم ، احساس یه جور آرامش موقت رو
There's a drif in and out
و ، همه ی اینها یه رفت و برگشته...


دانلود موزیک

نظرات 2 + ارسال نظر
بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

مرسی دوست من.با کمال میل.(گل)

سرو جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ

chera nemishe DL esh kard , in ahange Anathema ro nadaram , inja hame nemishe DL kard

این لینک رو حتمآ درستش میکنم.موزیک خیلی زیبایی هست.مرسی
(گل)(گل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد